Arama çubuguna Sayfa Adresimizi Yazıp Sitelerimizi Ziyaret Edebilirsiniz.
Ya da Doğrudan Bizlere Telefonla Ulaşabilirsiniz.










26 Nisan 2008 Cumartesi

ofis mobilyaları şatış,ofis ve büro mobilyaları satış,büro mobilyaları satış
ofis mobilyalarımı satmak istiyorum,büro mobilyalarımı satmak istiyorum,
ofisimi satmak istiyorum,büromu satmak istiyorum,
eski eşya alım satım,ev eşyaları alım satım,eski eşya satış,eski eşya satılık,eski

Tabloya bakılarak yapılmasını beklediğim değerlendirme şudur: Türkiye'de, yolları devletin bazı birimleriyle geçmişte kesişmiş olsa bile, hayli zamandır kendi başlarına çalışan çeteci örgütlenmeler var... Bu örgütler, Susurluk'ta ortaya çıktığı gibi, zaman zaman kişisel zenginleşmeler için çaba gösterir, zaman zaman da kendi ideolojik ince ayarları için devreye girerler... Karanlık bir alanda çalıştıkları ve eylemlerini daha çok kendilerine benzer kişiler ve kurumlara yönelttikleri için 'ideolojik ince ayar' amaçları fark edilmez.

1990 yılı sonunda Prof. Muammer Aksoy ile başlayan siyasî suikastlar zinciriyle bir dizi 'lâik aydın' hedef seçildi. Hedeflerin kimliğine bakarak verilen tepkiler sebebiyle her cinayet sonrasında ülke gerildi. O 'lâik hedefler' zaten 'ülkeyi germe' amacına hizmet etmek için seçilmişti. Kitlesel eylemlere de aynı pencereden bakıldığında aynı tespit yapılacaktır: Kitlesel eylemlerde de hedef seçilenler, hep, 'ülkeyi germe amacı'na hizmet edecek toplumsal gruplardı.